piątek, 16 stycznia 2009

...początek...

...to mój pierwszy wpis i mój pierwszy blog... prawdę powiedziawszy jest on tylko (chyba) tymczasowy, bo poświęcony pewnemu projektowi...

...otóż całkiem niedawno postanowiłem zainaugurować coś, co określam największym dotychczasowym przedsięwzięciem swojego życia...

...muzyka zawsze była moją pasją... kto wie czy nie nawet miłością... zrodzonym z tej miłości jest projekt "NauseA", będący dźwiękowym zapisem emocji towarzyszących mi w życiu... dźwięk... niekoniecznie melodia, bo w życiu nie wszystko jest wspaniale i z rozmysłem poukładane i nie zawsze pięknie brzmi...

...a gdyby okazało się, że są jeszcze inni, którzy czują podobnie jak ja?... a gdyby okazało się, że są jeszcze inni, dla których tragedia rozgrywająca się podczas II wojny światowej w obozach koncentracyjnych Auschwitz-Birkenau-Monowitz nie jest odległą historią?... a gdyby, wreszcie, okazało się, że są jeszcze inni, którzy chcieliby swą muzyką i swymi dźwiękami oddać hołd tym, którzy żyli i umierali w tych obozach, pokazać, że nie zostali zapomniani?...

...tak narodził się non-profitowy muzyczny projekt "...why i remeber?...", który miał skupić wokół siebie artystów z całego świata chcących wyrazić to, co czują teraz w związku z tragedią, która wydarzyła się wiele lat temu... chcących dać świadectwo pamięci i prawdzie, jakże bolesnej...

...pomysł, który wydawał mi się wręcz surrealistyczny, okazał się możliwy do zrealizowania już po kilkunastu godzinach od jego zainaugurowania... wysyłając zaproszenie do przyjaciół w serwisie MySpace udało mi się do tej pory zebrać wielu, mniej lub bardziej znanych, artystów reprezentujących różne odmiany ambientu oraz industrialu... nie tylko z Polski, ale (właściwie przede wszystkim) zza granicy naszego kraju... i tak do tej pory swój udział w projekcie potwierdzili:

Contemplatron (Polska) www.myspace.com/contemplatron
Immundus (Norwegia) www.myspace.com/immundusofficial
sympathetic | DIVISION (Australia) www.myspace.com/sympatheticdivision
Forgotten Ruins (Wielka Brytania) www.myspace.com/forgottenruins
Verney 1826 (Niemcy) www.myspace.com/verney1826
Mystified (USA) www.myspace.com/mystified
Astra Autisma (Rosja) www.myspace.com/astraautisma
Vladimír Hirsch (Czechy) www.myspace.com/hirschvladimir
Abhorrent Beaty (Norwegia) www.myspace.com/abhorrentbeauty
Proxenus (Wielka Brytania) www.myspace.com/proxenus
Metrom (Słowacja) www.myspace.com/metromnoise
Dispersion of Light (Rosja) www.myspace.com/dispersionoflight
No Heaven (Francja) www.myspace.com/forgottenruins
H2S (Włochy) www.myspace.com/h2sit
Carsten Vollmer (Niemcy) www.myspace.com/carstenvollmer
Life's Decay (Francja) www.myspace.com/abstraktsens
NauseA (Polska) www.myspace.com/666nausea666

...stąd właśnie ten blog i stąd właśnie te przedsięwzięcie...

...do zobaczenia już wkrótce... dzieje się zbyt wiele, by cisza mogła dźwięk zagłuszyć...

0 komentarze: